dinsdag 29 maart 2016

It always gives me energy #genietnooitmetmate

Festivals

Ohhh ik kan niet wachten totdat we ons eerste festival van dit jaar weer kunnen pakken!!
Ik kijk er echt naar uit om weer lekker met mijn biertje in het zonnetje te knallen en die mega beat te horen met allemaal feestvierende mensen om me heen. Ik wordt daar echt heel blij van. It always gives me energy!
Hierbij een filmpje... voor de mensen die niet weten wat ik bedoel ;-)


Een prachtige koude winterochtend

Er gaat niks boven hardlopen op een prachtige koude winterochtend waarbij het vriest, de lucht strak blauw is, het zonnetje opkomt en het muis stil is op straat. Nee, dan luister ik geen hardstyle, maar geniet ik echt van de rust... De eendjes die op het bevroren water staan en het gras wat bezaaid is een laagje sneeuw en rijp. Een wereld die nog op gang moet komen. It always gives me energy!

Merel

Mijn kleine mooie gehandicapte zusje, die helemaal niet door heeft dat ze anders is dan de rest... Ze leeft compleet in haar eigen gelukkige wereldje. Het uitpakken van een cadeautje, het kietelen in haar nek of over haar armpje, het geven van een kopje thee of samen een boekje lezen... Ze kan het niet zeggen, maar ik weet zeker dat ze geniet. Haar wilskracht, doorzettingsvermogen en blije gezichtje...She always gives me energy! 

Wintersport

Sneeuw, zon, aprés ski, pizza's, patat met worst, bier, gezelschap, het vrije gevoel als je in volle snelheid van die berg afvliegt.... It always gives me energy! 
Serfaus, Ischl, Val Thorens.... Prachtige ski gebieden en maximale Aprés Ski.
Als ik er aan terug denk dan verschijnt er automatisch een ondeugende glimlach op mijn gezicht. Het overdag bezig zijn, het verdiende biertje en de danspas maken het ultieme gevoel compleet!

Vriendschappen

Soms is het plezier hebben met een goede vriend of vriendin alles wat je nodig hebt.
Vriendschappen zijn mooi en koester ik enorm. It always gives me energy! 
Helaas wonen er ook veel vriendinnen van mij verspreid door het land en zie ik ze niet zo heel vaak, maar inmiddels heb ik de rust gevonden en weet ik dat afstand niet uitmaakt voor de kwaliteit van vriendschappen.  Je weet elkaar altijd te vinden en het gaat om het gevoel. Dat speciale plekje in het hart.... Dat noem ik hechte vriendschap. 
Vriendschappen komen, blijven en gaan. Ik ben dankbaar voor alle mooie vriendschappen die ik in mijn leven heb opgebouwd en heb zin om nog vele mooie herinneringen te maken. 

Remko

Ik kan zo met en om hem lachen. Elke dag kijk ik er naar uit om hem na een drukke werkdag weer te zien, he always gives me energy! Mijn allerbeste vriend...
Op dit moment heeft mijn man een erg grappige hobby. En dat is het verzamelen van de AH moestuintjes.. Hij heeft het er erg druk mee! En stiekem vind ik het heel grappig en geniet ik echt van zijn enthousiasme als hij ziet dat er weer een courgette of watermeloen is doorgekomen. Door het dolle heen die jongen ;-)


Wijn

Wijn... Ik kan er echt van genieten! Een vrijdag, zaterdag of zondagmiddagborrel lacht mij altijd toe. Alleen met Rem of samen met een ander klein gezelschap een lekker borreltje en een goed en gezellig gesprek.... Dat maakt het leven toch leuk! It always gives me energy! 

Het leven

De glimlach op mijn gezicht betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekend dat ik waardeer wat er nu is. Ik ben een heel gevoelig mens en kan enorm van de kleine dingen in het leven genieten. 
Heel soms heb ik net als iedereen ook wel eens van die dagen dat ik mezelf in de weg zit, maar in tegenstelling tot die dagen heb ik heel vaak momentjes waarop ik mezelf betrap op tevredenheid en rust. Tevredenheid is volgens mij de hoogste vorm van geluk. En dat geeft me veel energie om door te gaan met datgene wat ik doe. Enjoy the little things in life!



2 opmerkingen:

Unknown zei

���� daar wordt je toch blij van om te lezen!

Unknown zei

Daar wordt je toch blij van om te lezen! XD